Starting new life :*



Assalamualaikum.
Hye friends. See my smile . saya senyum tau . terima kasih buat teman teman, kawan kawan dan jugak sahabat sahabat yang setia mendengar kisah pahit manis hidup zatie . Eh eh ? HAHA . Apa khabar semua ? Aceno posa ? Ka awal awal dah tinggal ? ada tak lelaki yang puasa nyang nyok , tengah hari bukak periukk ha ? kantoi kantoi . 

Puasa ? aktiviti yang bagus bagi mngurangkan lemak lemak yang sangat degil seperti tuannya ni untuk nyah dari organ organ ku.Dear lemak , please lah . i dont love you more , since you duduk dalam badan i , i see my badan was so lebar . Ouh i so tak suka . so please lemak. Pergilaaaaa. Bersemadilah dikau lemak bersama sama kenangan lalu ku :p

Dibulan yang baik lagi mulia ini , saya Nurul Izzati Binti Anuar berazam , akan kurus dan takkan ingat benda lalu saya bersama orang yang tak sayang saya , dan saya akan sentiasa cool dan cute . Saya jugak akan sentiasa fokus dekat spm saya dan saya saya takut nak trial lagi sebulan lagi ni :( Hmm , biar ja lah , Raya lah dulu . Baju raya mana nak cari lagi :/ Apa apa pun , wish me luck for my trial and exam :) 

K dah dah . sempena memula kan hidup baru, ibu cakap ,sahur minum air ja then bukak posa minum air and makan kuih muih ja . Alhamdulillah , 3 hari posa turun 1  kg baru :'( hehe . Lagi seronok , bila malam keluar g men mercun dengan adik beradik tiga suku ni . me love them . 
 

They are buddyz . They are so cute , they are so awesome and i love them too much :* so please jangan pisahkan kami :* 
that all . thankyou 








No comments :